Reklamacje i zwroty

Reklamacje i Zwroty – FancyStands.pl

Data aktualizacji: 2025-11-16

Poniżej znajdziesz zasady składania reklamacji, dokonywania zwrotów oraz odstąpienia od umowy w sklepie FancyStands.pl. Staramy się, aby cały proces był przejrzysty i możliwie szybki.


1. Odstąpienie od umowy (zwrot towaru)

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, masz prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania zamówienia — bez podawania przyczyny.

Jak zgłosić zwrot?

  1. W ciągu 14 dni od otrzymania paczki poinformuj nas o chęci odstąpienia od umowy, wysyłając e-mail na adres: kontakt@fancystands.pl.

  2. W wiadomości podaj:

    • imię i nazwisko,

    • numer zamówienia,

    • informację o odstąpieniu od umowy.

Koszt odesłania produktu ponosi Klient (chyba że sklep jasno określi inaczej w promocji lub indywidualnej sytuacji).

Warunki zwrotu

  • Towar nie może nosić śladów użytkowania wykraczających poza konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

  • Produkt powinien zostać odesłany w oryginalnym opakowaniu, o ile było dostarczone.

  • Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu, jednak możemy wstrzymać się do czasu otrzymania produktu z powrotem.


2. Reklamacje (towar wadliwy)

Jeśli zakupiony produkt okaże się wadliwy, masz prawo do złożenia reklamacji na podstawie przepisów o rękojmi.

Jak zgłosić reklamację?

  1. Wyślij zgłoszenie na adres: kontakt@fancystands.pl.

  2. W wiadomości podaj:

    • imię i nazwisko,

    • numer zamówienia,

    • opis wady,

    • zdjęcia prezentujące wadę produktu.

  3. Po otrzymaniu zgłoszenia poinformujemy Cię o dalszym przebiegu procedury — w niektórych przypadkach poprosimy o odesłanie produktu.

Rozpatrzenie reklamacji

  • Każdą reklamację rozpatrujemy do 14 dni kalendarzowych.

  • Jeśli reklamacja zostanie uznana, zaproponujemy:

    • naprawę towaru,

    • wymianę na nowy egzemplarz,

    • obniżenie ceny lub

    • zwrot pieniędzy (w przypadku odstąpienia od umowy z powodu wady).


3. Produkty personalizowane

W przypadku produktów wykonywanych na indywidualne zamówienie lub personalizowanych:

  • nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy, jeśli produkt jest zgodny z opisem i nie posiada wad,

  • reklamacje wadliwego lub uszkodzonego produktu są rozpatrywane na takich samych zasadach jak wyżej.


4. Kontakt

W sprawach zwrotów i reklamacji możesz się z nami skontaktować:

📄 Pobierz formularz zwrotu